Ne morem si predstavljati, da kdo ne bi imel rad živali. Ta čudovita bitja so tako nesebično ljubeča, tako ljubka, tako čisto energijo nosijo v sebi.
Tisti, ki imate hišne ljubljenčke, lahko pritrdite, kako dobro se počutite v njihovi bližini in kako včasih od njih prejmete mnogo več kot od marsikaterega človeka.
Zato tako težko sprejmem dejstvo, da se v tem svetu množicam živali po svetu godi kruta resnica, od zapuščenosti do vseh možnih oblik nasilja in mučenja, med drugim tudi, še vedno prisotnega, testiranja na živalih.
Da, leta 2019 živimo v svetu, ki dovoljuje testiranje na živalih.
Leta 2013 je stopil v veljavo zakon, v skladu s katerim v Evropi na prodajnih policah ne sme biti več izdelkov, ki so bili testirani na živalih. Napredek je ogromen in pohvale vreden.
Vendar pa ima ta lepo zveneča resnica tudi svojo temno stran.
Tudi, če končni izdelek ni bil testiran na živalih, je bila lahko predhodno testirana katera izmed sestavin, ki se nahajajo v končnem izdelku. Najbolj pereča problematika na tem področju pa ostaja Kitajska. Kitajska namreč z zakonom zahteva, da so izdelki pred prodajo, testirani na živalih.
In mnoga podjetja svoje produkte prodajajo tudi na Kitajskem. Torej isto podjetje, ki je izdalo produkt za Evropo, in le-ta naj ne bi bil testiran na živalih, izda produkt na kitajskem tržišču – ta pa mora biti testiran na živalih. Tako podjetje se po moji logiki ne more oglaševati kot podjetje, ki ne testira na živalih. »Saj ne testiramo sami, Kitajci v njihovih laboratorijih testirajo za nas«, je primer pojasnila takšnih podjetij.
Ko sem začela zadevo raziskovati, sem zgrožena ugotovila, da večino izdelkov na prodajnih policah prihaja od podjetij, ki v resnici testirajo na živalih. Med njimi so tudi skoraj vse najbolj zveneče prestižne blagovne znamke kozmetike in parfumov.
—Prilagam seznam podjetij, ki testirajo na živalih—
Moja novoletna zaobljuba ob koncu preteklega leta je bila, da več ne toleriram nobenega tovrstnega dejanja, torej ne kupim več nobenega izdelka, ki ga prodaja umazano podjetje.
Enostavno nočem podpirati take energije.
Priznati vam moram, da ni tako enostavno. Med mojimi priljubljenimi izdelki in blagovnimi znamkami, je mnogo takih, ki so šli na odpis. V resnici se je izbor zelo skrčil – oz. skoraj cel rekonstruiral.
Ampak – kar iščeš, to najdeš.
In sem našla nove izdelke, nove blagovne znamke, take ki jih prej sploh nisem opazila. So na prodajnih policah, tudi v splošnih drogerijah, ne le v specializiranih in spletnih trgovinah.
Nekatera podjetja so odločena pri svoji čistosti in to na vsak način hočem podpirati – čisto, živalim prijazno energijo. Kajti energija, ki jo podpiram, podpira mene.
—Prilagam seznam podjetij, ki NE testirajo na živalih—
Predstavljam si, da bi vsak za svojo ljubo živalco naredil vse, vsaj tisti, ki ste plemeniti ljudje – verjamem, da tisti berete moj blog.
Take ljube živalce trpinčijo v laboratorijih na zelo krute načine (ne gre le za nedolžno mazanje s kremicami, kot si nekateri predstavljajo). Iz tega mučenja potem pride ven na prodajno polico zelo lepo zapakiran izdelek z zvenečim imenom in prestižno noto. In obljublja privlačnost, seksapil, mladost, glamur – vse kar izžareva model iz reklame.
Samo v razmislek – naslednjič ko vonjate takšen prestižen parfum, povonjajte resnično spodnjo noto tega parfuma, pod sandalovino in cedro in jantarjem… Čisto na dnu je vonj trpeče živalce.
Ni moj namen vzbujanje slabe vesti. Zgolj hočem, da ste osveščeni, da veste kaj kupujete. Jaz sem bila namreč zelo jezna na svojo nevednost, ker se sploh nisem zavedala, kaj kupujem in kaj se dogaja v ozadju mnogih mojih nakupov, ki v resnici niso odzvanjali moje, živalim prijazne, naravnanosti.
Te uboge živalce nimajo izbire. Mi jo imamo. In ne izbiramo le zase – izbiramo tudi za njih.
Ko kupim izdelek, ki vem da je živalim prijazen, se pri tem neizmerno dobro počutim, ker se zavedam, kakšno energijo s tem podpiram.
Ko podpiram živali, v resnici podpiram sebe – svojo resnico, da sem živalim prijazna oseba.
iz srca, Simona ❤
Plemeniti zajčki:
© 2019 Simona Mirtič. Vse pravice pridržane.